Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 16:05:25 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/08856 aadressile Valga maakond, Otepää vald, Keeni küla, 
Keeni raudteejaam// Tiidu küla, Tartu-Valga 487,8-488,2 km// Vaalu küla, 
Tartu-Valga 483,9-486,5 km// Valga vald, Lota küla, 23133 Keeni jaama tee// 
Õruste küla, Tartu-Valga 488,2-490,5 km (Keeni (km 487,527) ülesõidukoha 
automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: § 42. Ehitusloa menetlus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27048240>  (menetlus nr: 
440579), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 26.07.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (STELLA LAUR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister